サンパチ
- NEVER ASSUME -
What is "38;Tui St."
Statement
"38" founded as a "Communication Warehouse"
It aiming to be, storing everything about COMMUNICATION, just like a WAREHOUSE.
People, Staff, Plan, Promotion, Market foresight and blah blah.
"What you need" and "How you want" is our connotation.
Named It's ”original street address" as a brand. We started office at Tokyo in 2016.
For your Communication Planning and Project, we "BREAK THROUGH TO THE OTHER SIDE."
ー
サンパチは、
コミュニケーションウェアハウスとしてスタートします。
その名の通り、広告プロモーションに関係する倉庫として、
適切なスタッフィング、プランニング、クリエイティブを中に収めて。
「人・モノ・コト」に関わるすべてに。コミュニケーションウェアハウス「サンパチ」
原点のストリートアドレスを看板に。2016年、東京。
面白いことの通る道に、たくさんの人と出会いつながる場所へなれますよう。
Profile
Hiroyasu Kato - カトウ ヒロヤス
38;Tui St. Owner - サンパチ 代表
Producer. 1983.
With ten years experience of Advertising Direction in a large sized corporation.
Thorough knowledge of advertisement communication, PR and mass-media.
Also 6 years experience of Graphic Designer and Photographer in Japan and English countries.Performing in Shiina Makoto literature, AKA "DEN".
プロデューサー。1983年、神戸生まれ。制作会社、広告代理店勤務を経て2016年に事務所設立。
PR/マスメディア/店頭プロモーション施策/キャンペーン計画から、
静動制作ディレクション/撮影/ライター業などまで。
営業畑から制作畑を通じて必要な人・モノ・コトを繋げています。
週刊ポストにて連載している“椎名誠の雑魚釣り隊”では、「でん」として活動中。主要取引先:
Google Inc., HuffingtonPost、Hertz Corporation、株式会社アイレップ、株式会社弘報社、株式会社SUBARU、SUBARU FLEET Desk、株式会社デボルターレ、株式会社電通、株式会社電通デジタル、株式会社電通テック、株式会社ホリプロ、株式会社真面目(50音順)
Copyright © 2016 サンパチ - 38;Tui St. All rights reserved.