• What is "38;Tui St."

    Statement

    "38" founded as a "Communication Warehouse"

    It aiming to be, storing everything about COMMUNICATION, just like a WAREHOUSE.

    People, Staff, Plan, Promotion, Market foresight and blah blah.

     

    "What you need" and "How you want" is our connotation.

     

    Named It's ”original street address" as a brand. We started office at Tokyo in 2016.

    For your Communication Planning and Project, we "BREAK THROUGH TO THE OTHER SIDE."

     

     

     

     

    サンパチは、

    コミュニケーションウェアハウスとしてスタートします。

    その名の通り、広告プロモーションに関係する倉庫として、

    適切なスタッフィング、プランニング、クリエイティブを中に収めて。


    「人・モノ・コト」に関わるすべてに。

     

    コミュニケーションウェアハウス「サンパチ」

    原点のストリートアドレスを看板に。2016年、東京。

    面白いことの通る道に、たくさんの人と出会いつながる場所へなれますよう。

  • Profile

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    Hiroyasu Kato - カトウ ヒロヤス

    38;Tui St. Owner - サンパチ 代表

    Producer. 1983.

    With ten years experience of Advertising Direction in a large sized corporation.

    Thorough knowledge of advertisement communication, PR and mass-media.
    Also 6 years experience of Graphic Designer and Photographer in Japan and English countries.

    Performing in Shiina Makoto literature, AKA "DEN".


    プロデューサー。1983年、神戸生まれ。

    制作会社、広告代理店勤務を経て2016年に事務所設立。

    PR/マスメディア/店頭プロモーション施策/キャンペーン計画から、

    静動制作ディレクション/撮影/ライター業などまで。

    営業畑から制作畑を通じて必要な人・モノ・コトを繋げています。
    週刊ポストにて連載している“椎名誠の雑魚釣り隊”では、「でん」として活動中。

     

    主要取引先:
    Google Inc., HuffingtonPost、Hertz Corporation、株式会社アイレップ、株式会社弘報社、株式会社SUBARU、SUBARU FLEET Desk、株式会社デボルターレ、株式会社電通、株式会社電通デジタル、株式会社電通テック、株式会社ホリプロ、株式会社真面目(50音順)